Zapraszamy do rejestracji na Międzynarodowe Targi Obrabiarek, Narzędzi i Technologii Obróbki TOOLEX i OILexpo oraz konferencje Nowy Przemysł 4.0, Tech and Job.
Uprzejmie informujemy, że prowadzimy osobną rejestrację na udział stacjonarny oraz udział online:

Rejestracja na udział stacjonarny

(rejestracja obejmuje wstęp na Międzynarodowe Targi TOOLEX oraz udział w części konferencyjnej OILexpo, Nowy Przemysł 4.0, Tech and Job)

Rejestracja na udział online

(rejestracja obejmuje udział online w części konferencyjnej)

Formularz dla mediów

(rejestracja przeznaczona dla dziennikarzy, redaktorów oraz współpracowników redakcji)

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla osób posiadających zaproszenie oraz gości konferencji. Osoby nieposiadające zaproszenia na targi (po dokonaniu rejestracji) otrzymają link do zakupu biletu.
Zachęcamy do zakupu pakietu VIP.

Zachęcamy do rejestracji na nasze wydarzenie, która gwarantuje dostęp do komunikatora umawiania spotkań. Za pomocą komunikatora można kontaktować się z innymi, zarejestrowanymi uczestnikami. Komunikator uruchomiony zostanie na tydzień przed wydarzeniem i dostępny będzie na koncie uczestnika.

 

Pakiet Online
(bezpłatny po dokonaniu rejestracji)

Pakiet Standard(bezpłatny dla osób z branży)
Pakiet VIP 1 490 PLN + (23%) VAT
udział stacjonarny w części targowej wydarzenia NIE TAK TAK
udział stacjonarny w części konferencyjnej wydarzenia NIE TAK TAK
dostęp do transmisji online oraz retransmisji wybranych sesji części konferencyjnej wydarzenia TAK TAK TAK
udział w wieczornym wydarzeniu towarzyszącym Międzynarodowym Targom TOOLEX NIE NIE TAK
wstęp do Strefy VIP (strefa spotkań, przerwy kawowe, lunch) NIE NIE TAK
dostęp do komunikatora (możliwość umawiania spotkań) TAK TAK TAK
W przypadku pytań oraz chęci zakupu pakietu VIP zapraszamy do kontaktu: dostep@ptwp.pl
 
Zanim skorzystasz z pomocy konsultanta zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami:
 
Rejestracja na wydarzenie oraz konto uczestnika:
1. Gdzie mogę zgłosić swój udział?
Rejestracja prowadzona jest na stronie internetowej www.toolex.pl w zakładce Rejestracja.
2. Czy mogę zapisać się w inny sposób?
Po zamknięciu rejestracji online, rejestracja możliwa będzie na miejscu (w trakcie trwania wydarzenia).
Nie przyjmujemy zgłoszeń drogą mailową lub telefoniczną.
3. Do kiedy trwa rejestracja?
Rejestracja na udział stacjonarny trwa do 3 października 2022 r. do godz. 15.00.
Rejestracja na udział online w części konferencyjnej trwa do 6 października 2022 r. do godz. 16.00.
4. Jak wygląda proces rejestracji?

Po wejściu na stronę www.toolex.pl do zakładki Rejestracja należy zapoznać się z informacją dotyczącą pakietów dostępu. Załóż konto, podając swój adres mailowy.

• Mam już swoje konto:
Jeżeli adres mailowy znajduje się w naszym systemie, otrzymają Państwo komunikat o możliwości zalogowania się z wcześniej podanym hasłem - w przypadku braku hasła proszę skorzystać z opcji „Odzyskaj hasło”.
Po zalogowaniu się na konto należy sprawdzić poprawność danych osobowych i wybrać interesujące sesje tematyczne. Po zapisaniu danych następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora).

• Nie posiadam konta:
W przypadku braku konta w systemie, należy przejść proces zakładania nowego konta tj. wpisania danych osobowych oraz utworzenia hasła. Po wpisaniu poprawnych danych zostanie wysłany kod aktywacyjny (należy sprawdzić skrzynkę SPAM). Po aktywacji konta należy wybrać sesje tematyczne oraz zapisać się na wydarzenie.
Po zapisaniu danych następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora).

5. Czym jest kod aktywacyjny?
Kod aktywuje nowo utworzone konto. Jest to 6-cyfrowy ciąg liczb, który zostaje wysłany na podany adres mailowy.
6. W jaki sposób mogę się zalogować na swoje konto?
Aby ponownie zalogować się, należy kliknąć zakładkę Rejestracja, następnie kliknąć Zarejestruj się i odnaleźć opcję Twoje konto w prawym górnym rogu.
7. W jaki sposób mogę zmienić / poprawić dane uczestnika?
Opcja Edycja Danych jest dostępna na koncie uczestnika.

Udział w części konferencyjnej wydarzenia:
1. Czy udział w części konferencyjnej jest bezpłatny?
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla osób posiadających zaproszenie oraz gości konferencji.
Decyzję o przyznaniu bezpłatnego pakietu podejmuje Organizator na podstawie prawidłowo wypełnionego zgłoszenia rejestracyjnego.
2. Czy wybór sesji dla uczestników konferencji jest obowiązkowy?
Wybór sesji jest obowiązkowy, bez dokonania tego wyboru nie będzie możliwości przejścia do następnych kroków rejestracji. Prosimy o zaznaczenie sesji, w której udziałem są Państwo zainteresowani.
3. Czy i w jaki sposób mogę dokonać zmian w wyborze sesji?
Opcja Wybór Sesji jest możliwa na koncie uczestnika.
4. W jaki sposób mogę zrezygnować z uczestnictwa?
Na koncie rejestracyjnym widnieje opcja Rezygnuję z udziału.
5. Czy po potwierdzeniu przyjęcia mojego zgłoszenia otrzymam jeszcze jakieś informacje?
Na podany adres mailowy przyjdzie wiadomość z informacjami organizacyjnymi. Wiadomość pojawi się na kilka dni przed wydarzeniem. Będzie zawierać kod kreskowy, który należy wydrukować lub okazać na urządzeniu mobilnym w celu zeskanowania.
6. Kiedy będę mógł zakupić dodatkowy pakiet konferencyjny?
Zakup pakietu możliwy jest po weryfikacji zgłoszenia. Informacja o możliwości zakupu danego pakietu będzie zamieszczona w mailowym potwierdzeniu.
7. W jaki sposób mogę zakupić pakiet konferencyjny?
W mailowej wiadomości potwierdzającej zgłoszenie zamieszczone są specjalne linki pozwalające na zakup. Istnieją trzy formy płatności: pobranie faktury proforma, przelewy24 lub płatność kartą. Podczas transmisji online nie będzie możliwości zakupu pakietu na fakturę proforma.
8. Jak długo będę czekać na zmianę statusu po zakupie pakietu?
Zmiana statusu następuje po zaksięgowaniu płatności przez Organizatora.
9. Czy jest możliwość zakupu pakietu konferencyjnego w dniu wydarzenia?
Będzie taka możliwość poprzez płatność kartą lub wystawienie faktury po zakończeniu wydarzenia( (faktura wystawiana na podstawie oświadczenia).

Udział w części targowej:
1. Gdzie odbywa się tegoroczna edycja targów TOOLEX?
Tegoroczna edycja targów TOOLEX odbędzie się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach (Plac Sławika i Antalla 1, 40-163 Katowice).

2. Czy udział w targach jest bezpłatny?
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla osób posiadających zaproszenie oraz gości konferencji. Osoby nieposiadające zaproszenia na targi (po dokonaniu rejestracji) otrzymają link do zakupu biletu.

Normalny Ulgowy
(dla uczniów
i studentów)
Bilet jednodniowy* 30 PLN 20 PLN
Karnet (trzydniowy)* 85 PLN 55 PLN
Decyzję o przyznaniu bezpłatnego pakietu podejmuje Organizator na podstawie prawidłowo wypełnionego zgłoszenia rejestracyjnego.
* Przy zakupie biletu online do ceny zostanie doliczona opłata transakcyjna + 2 PLN.
3. Gdzie mogę zakupić bilet?
Po dokonaniu rejestracji na stronie wydarzenia, uczestnik otrzyma link do zakupu biletu.
Sprzedaż biletów prowadzi Ticketmaster.
4. Czy rejestracja na targi jest obowiązkowa?
Rejestracja na targi jest obowiązkowa. Uczestnik może zarejestrować się przez stronę wydarzenia lub na miejscu (w trakcie trwania wydarzenia).
5. Czy będzie możliwość rejestracji na miejscu, w trakcie trwania wydarzenia?
Rejestracja na miejscu (w trakcie trwania wydarzenia) będzie możliwa po okazaniu wizytówki.
6. Czy udział w części targowej zapewnia mi udział w konferencji?
Podczas rejestracji istnieje możliwość wybrania udziału zarówno w części targowej jak i części konferencyjnej wydarzenia.